Napisz do nas

Skarga

 

1, Reklamacje


W przypadku składania reklamacji prosimy o wypełnienie powyższego formularza.

Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (kodeks cywilny dla osób fizycznych, kodeks handlowy dla osób prawnych).

Wszystkie towary są objęte 36-miesięcznym okresem gwarancji, chyba że na produkcie podano inaczej.

Prawo do roszczeń z tytułu gwarancji może wygasnąć, jeżeli:


  • Produkt został uszkodzony w transporcie (Oczywiste uszkodzenia towaru lub jego opakowania należy niezwłocznie zgłosić przewoźnikowi. Klient nie jest zobowiązany do przyjęcia takich towarów od przewoźnika i musi niezwłocznie poinformować sprzedawcę o stwierdzonych uszkodzeniach).
  • Produkt został uszkodzony w wyniku nieprawidłowej instalacji lub obsługi i działania niezgodnego z instrukcją obsługi (jeśli istnieje).
  • Produkt był używany w warunkach, które nie odpowiadają parametrom i wymaganiom określonym w dokumentacji (jeśli dotyczy).
  • Produkt został uszkodzony przez czynniki atmosferyczne.
  • Produkt został uszkodzony w wyniku nadmiernego obciążenia lub użytkowania niezgodnego z warunkami określonymi w dokumentacji (jeśli dotyczy).
  • Produkt został uszkodzony w wyniku podłączenia do sieci zasilającej niezgodnej z odpowiednimi normami CSN.


Reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż w ciągu 30 dni od jej wystąpienia.

 

2, Zwrot towaru w ciągu 14 dni


Odstąpienie od umowy:


Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, zgodnie z §53 (6) ustawy nr 40/1964 Dz.U. (Kodeks cywilny). Jeśli tak zdecyduje, musi odesłać nieuszkodzony towar bez śladów użytkowania lub zużycia, w oryginalnym opakowaniu, w określonym terminie. Po odesłaniu towaru sprzedający zwróci klientowi odpowiednią kwotę za towar w uzgodniony wcześniej sposób. Koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.

Co powinienem zrobić, jeśli zakupione przeze mnie towary nie są dla mnie odpowiednie i chcę je zwrócić w ustawowym terminie 14 dni?

Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny, zgodnie z art. 1829 kodeksu cywilnego (ustawa nr 89/2012 Coll.). Prawo to przysługuje również w przypadku złożenia zamówienia online z odbiorem osobistym w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.

W przypadku, gdy użytkownik nie jest konsumentem, tj. nabywa towar w ramach działalności handlowej lub gospodarczej (co jest określane na podstawie podania numeru identyfikacyjnego na dokumencie zakupu), nie ma prawa do odstąpienia od umowy, ponieważ prawo nie przewiduje takiej możliwości.

 

Gdzie zwrócić towar


Towar można zwrócić lub wysłać do naszego oddziału:

 

FROGMAN s.r.o. ID2053
Glowna 22
59-921 Kopaczow

Przesyłka musi koniecznie zawierać nr identyfikacjyny 2053.

 

Możesz również skorzystać z prawa do zwrotu towaru za pomocą powyższego formularza, odstępując od umowy i wysyłając towar na adres:

FROGMAN s.r.o. ID2053
Glowna 22
59-921 Kopaczow

Przesyłka musi koniecznie zawierać nr identyfikacjyny 2053.

 

Zwracane towary należy dobrze zapakować, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

Prosimy o odesłanie towaru w stanie nienaruszonym, w miarę możliwości zapobiegnie to ewentualnemu zmniejszeniu kwoty zwrotu o koszty poniesione w celu przywrócenia towaru do stanu pierwotnego.

Pieniądze za towary zostaną przesłane na konto bankowe użytkownika tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy, ale nie wcześniej niż po dostarczeniu zwróconych towarów do naszego działu reklamacji (lub przed udowodnieniem, że zwrócone towary zostały już do nas wysłane). W takim przypadku koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.

 

Wyjaśnienie dotyczące pomocy erotycznych


Zgodnie z Dyrektywą UE L 144/19 Dziennik Urzędowy Wspólnot Europejskich 4.6.1997. DYREKTYWA 97/7/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 20 maja 1997 r. pomoce erotyczne są uważane za "towary o szczególnym charakterze", a ich zwrot i wymiana podlegają gwarancji, że towary nie mogły być używane.

Oznacza to, że:

  • Naklejka zabezpieczająca nie może być uszkodzona, jeśli jest umieszczona na opakowaniu produktu.
  • Plastikowe opakowanie nie może być uszkodzone, jeśli jest umieszczone na opakowaniu produktu.
  • Jeśli produkt nie posiada żadnego zabezpieczenia, nie może zostać zwrócony, ponieważ w takim przypadku nie można sprawdzić, czy towar był używany.
  • W przypadku zwrotu bielizny, produkt musi zostać zwrócony z nienaruszonym oryginalnym opakowaniem.