Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (kodeks cywilny dla osób fizycznych, kodeks handlowy dla osób prawnych).
Wszystkie towary są objęte 36-miesięcznym okresem gwarancji, chyba że na produkcie podano inaczej.
Reklamacja zostanie rozpatrzona tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż w ciągu 30 dni od jej wystąpienia.
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, zgodnie z §53 (6) ustawy nr 40/1964 Dz.U. (Kodeks cywilny). Jeśli tak zdecyduje, musi odesłać nieuszkodzony towar bez śladów użytkowania lub zużycia, w oryginalnym opakowaniu, w określonym terminie. Po odesłaniu towaru sprzedający zwróci klientowi odpowiednią kwotę za towar w uzgodniony wcześniej sposób. Koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.
Co powinienem zrobić, jeśli zakupione przeze mnie towary nie są dla mnie odpowiednie i chcę je zwrócić w ustawowym terminie 14 dni?
Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny, zgodnie z art. 1829 kodeksu cywilnego (ustawa nr 89/2012 Coll.). Prawo to przysługuje również w przypadku złożenia zamówienia online z odbiorem osobistym w jednym z naszych sklepów stacjonarnych.
W przypadku, gdy użytkownik nie jest konsumentem, tj. nabywa towar w ramach działalności handlowej lub gospodarczej (co jest określane na podstawie podania numeru identyfikacyjnego na dokumencie zakupu), nie ma prawa do odstąpienia od umowy, ponieważ prawo nie przewiduje takiej możliwości.
FROGMAN s.r.o. ID2053
Glowna 22
59-921 Kopaczow
Przesyłka musi koniecznie zawierać nr identyfikacjyny 2053.
Możesz również skorzystać z prawa do zwrotu towaru za pomocą powyższego formularza, odstępując od umowy i wysyłając towar na adres:
FROGMAN s.r.o. ID2053
Glowna 22
59-921 Kopaczow
Przesyłka musi koniecznie zawierać nr identyfikacjyny 2053.
Zwracane towary należy dobrze zapakować, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.
Prosimy o odesłanie towaru w stanie nienaruszonym, w miarę możliwości zapobiegnie to ewentualnemu zmniejszeniu kwoty zwrotu o koszty poniesione w celu przywrócenia towaru do stanu pierwotnego.
Pieniądze za towary zostaną przesłane na konto bankowe użytkownika tak szybko, jak to możliwe, ale nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy, ale nie wcześniej niż po dostarczeniu zwróconych towarów do naszego działu reklamacji (lub przed udowodnieniem, że zwrócone towary zostały już do nas wysłane). W takim przypadku koszty zwrotu towaru ponosi kupujący.
Zgodnie z Dyrektywą UE L 144/19 Dziennik Urzędowy Wspólnot Europejskich 4.6.1997. DYREKTYWA 97/7/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 20 maja 1997 r. pomoce erotyczne są uważane za "towary o szczególnym charakterze", a ich zwrot i wymiana podlegają gwarancji, że towary nie mogły być używane.
Oznacza to, że: